HIZLI MENÜ

  • BORÇ SORGULAMA
  • ONLİNE ÖDEME
  • ASKIYA FATURA BIRAK
  • ASKIDAN FATURA ÖDEME
  • E-DEVLET İŞLEMLERİ
  • TALEP VE GÖRÜŞLER
ALO
185
GÖRME
ENGELLİ
Hatsu
ONLİNE iŞLEMLER
  • BORÇ SORGULAMA
  • ONLİNE ÖDEME
  • ASKIYA FATURA BIRAK
  • ASKIDAN FATURA ÖDEME
  • E-DEVLET İŞLEMLERİ
  • TALEP VE GÖRÜŞLER
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • ABONELİK İŞLEMLERİ
    • Yeni Abonelik Sözleşmesi
    • Abone Bilgi Güncelleme
    • Abonelik Devir İşlemleri
    • Abonelik Sözleşmesi İptali
  • TAHAKKUK İŞLEMLERİ
    • Tahakkuk İşlemi
    • Fatura İtiraz
    • Kaçak Kullanım Tahakkuku
  • SU KESİM İŞLEMLERİ
    • Suyun Kapatılması İşlemi
    • Borç Takibi ve Hukuki İşlemler
  • snooze SAYAÇ İŞLEMLERİ
    • Sayaç Değişim ve İstenen Belgeler
    • Kollektör ve Bağlantı Standardı
ÖDEME NOKTALARI
  • VEZNELER
  • ANLAŞMALI BANKALAR
  • HARİTADA GÖSTER
YARARLI LİNKLER
  • HATAY VALİLİĞİ
  • HATAY BŞB
  • DSİ
  • AFAD

Arama Yap...

ONLİNE İŞLEMLER

Arama Yap...

  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
      Misyon, Vizyon ve Değerlerimiz
      Kalite Politikamız
      Görev ve Yetkiler
      Faaliyet Raporları
      Başkan
      Genel Müdür
      Genel Kurul
      Kurumsal Yapı
      Şubeler
  • MEVZUAT
    • Abonelik Belgeleri
      Yönetmelikler
      Su Birim Fiyatları
      Abonelik Kapatma
  • PROJELER
    • Devam Eden Projeler
      Tamamlanan Projeler
  • İHALELER
    • Güncel İhaleler
      Sonuçlanan İhaleler
  • TESİSLER
    • Atıksu Arıtma Tesisleri
      Su Üretim Tesisleri
      Laboratuvar Tesisleri
  • İLETİŞİM
    • İletişim Bilgileri
      Talep ve Görüşler
  • E-HATSU
    • Yeni Abonelik Sözleşmesi
      Abone Bilgi Güncelleme
      Borç Sorgulama
      Online Ödeme
      Askıya Fatura Bırak
      Askıdan Fatura Ödeme
      e-Devlet İşlemleri

Kurumsal Kalite Politikamız



KALİTE POLİTİKAMIZ

Verdiği hizmetin tüm aşamalarında iş sürekliliği ilkesini benimseyen HATSU Yönetimi, bu çerçevede belirlediği vizyon, misyon ve değerlerini dikkate alarak aşağıdaki çalışmaları yapacağını ve hizmet sürekliliğini sağlayacağını taahhüt eder.

1) Tüketicilerin sağlıklı ve güvenilir içme ve kullanma suyuna ulaşmasının sağlanmasını ve tüketici memnuniyetini arttırmayı,

2) Sunduğu su, atık su hizmetlerinde vatandaşların görüş ve önerilerini dikkate alarak, sürekli gelişime ve iyileşmeye yönelik faaliyetlerde bulunmayı,

3)
Yerinde yönetim anlayışına uygun olarak her bir ilçede vatandaşların kolaylıkla ulaşabileceği şube müdürlükleri üzerinden hizmet sunmayı,

4) İçme suyunun israf edilmeden bilinçli bir şekilde kullanılması için vatandaşa bilgi verilmesini,

5) İçme suyu havzalarının kirletilmemesi için havza koruma çalışmalarının yapılmasını,

6) Hatay’a verilen suyun kalitesinin ölçülmesi kapsamında her gün değişik noktalardan numune alınarak kalite kontrol çalışmalarını yapmayı,

7) Vatandaşın beklentilerinin karşılanması için memnuniyet anketlerinin yapılmasını,

8) Hatay’a sürekli su verilmesi için alternatif su kullanım senaryoları hazırlanmasını,

9) İçme suyu üretiminde kullanılan enerjinin karşılanması kapsamında alternatif enerji kaynaklarının (güneş enerjisi ) devreye alınmasını,

10)
Çevre ve insan sağlığına tehdit oluşturabilecek su, atık su ve kanal arızalarına imkânlar dâhilinde en kısa sürede müdahale ederek İstanbul Halkı’nın sağlığını korumayı,

11) Başta arıtma kimyasalları olmak üzere kullanılan tüm kimyasal maddelerde insan ve çevre sağlığını birinci planda tutmayı,

12) Kendi faaliyetlerimizden, ürünlerimizden ve hizmetlerimizden kaynaklanan olumsuz çevresel etkilerin en aza indirgenmesini ve kirliliğin önlenmesini,

13) Tüm atık suların çevreye zarar vermeden toplanması, arıtılması ve deşarj edilmesini,

14) Arıtma ve işletme faaliyetlerimiz esnasında oluşabilecek her türlü atığın toplanmasını, uzaklaştırılmasını , bertarafını sağlayarak çevre ve insan sağlığını korumayı,

15) İş kazalarının ve meslek hastalıklarının önlenmesini,

16)
Faaliyetlerimiz sırasında meydana gelebilecek herhangi bir iş kazası veya acil durumlarda hızlı ve en uygun tedbirlerin alınmasını, risk analizlerinin yapılmasını, bu risklere yönelik gerekli önlemlerin alınmasını ve bu faaliyetlerin sürekliliğinin sağlanmasını,

17)
Başta tabi olduğumuz HATSU mevzuatı olmak üzere, bizi bağlayan çevre ve  iş sağlığı ve güvenliği gerekliliklerinin fazlasıyla yerine getirilmesini,

18)
Çevre, İSG ve kalite amaç ve hedeflerinin oluşturulmasını, takip edilmesini ve sürekli iyileştirmenin sağlanmasını, bu konularda ilgili taraflarla açık iletişimin sağlanmasını,

19)
Günün teknoloji ve trendlerini yakından takip ederek; içme suyumuzun ulusal ve uluslararası standartlarda, mevzuata uygun ve sıhhi ortamlarda işletme ile dezenfeksiyon çalışmaları kontrolünde üretilmesini,

20) Eğitimli personelimizle, koşulsuz vatandaş memnuniyetinin gerekliliğine inanarak, bütünleşmiş sistemimizi sürekli geliştirerek sektörü içinde öncü ve örnek olmayı amaç edinmeyi,

21) Tüm üretim zincirimiz boyunca, ham su temininden içme suyunun vatandaşlarımıza ulaştırılmasına kadar bütün aşamalarda ilgili çevrelerle etkin bir iletişim içinde olmayı taahhüt eder.

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Misyonumuz, Vizyonumuz
  • Kalite Politikamız
  • Görev ve Yetkiler
  • Kurumsal Yapı
  • Faaliyet Raporları
  • Başkan
  • Genel Müdür
  • Genel Kurul
  • Şubeler

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Misyon, Vizyon ve Değerlerimiz
  • Kalite Politikamız
  • Görev ve Yetkiler
  • Faaliyet Raporları

Teşkilat Yapısı

  • Başkan
  • Genel Müdür
  • Yönetim Kurulu
  • Kurumsal Yapı
  • Şubeler

Müşteri Hizmetleri

  • Yeni Abonelik Sözleşmesi
  • Abone Bilgi Güncelleme
  • Abonelik Devir İşlemleri
  • Abonelik Sözleşmesi İptali
  • Talep ve Görüşler

İletişim Bilgileri

  • Akasya Mah. 89. Sok. No: 16 / 1 Antakya / HATAY
  • bilgi@hatsu.com.tr
  • (0326) 212 43 33 / 35

Copyright © 2021 HATSU Genel Müdürlüğü. Tüm Hakları Saklıdır.