HIZLI MENÜ

  • BORÇ SORGULAMA
  • ONLİNE ÖDEME
  • ASKIYA FATURA BIRAK
  • ASKIDAN FATURA ÖDEME
  • E-DEVLET İŞLEMLERİ
  • TALEP VE GÖRÜŞLER
ALO
185
GÖRME
ENGELLİ
Hatsu
ONLİNE iŞLEMLER
  • BORÇ SORGULAMA
  • ONLİNE ÖDEME
  • ASKIYA FATURA BIRAK
  • ASKIDAN FATURA ÖDEME
  • E-DEVLET İŞLEMLERİ
  • TALEP VE GÖRÜŞLER
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • ABONELİK İŞLEMLERİ
    • Yeni Abonelik Sözleşmesi
    • Abone Bilgi Güncelleme
    • Abonelik Devir İşlemleri
    • Abonelik Sözleşmesi İptali
  • TAHAKKUK İŞLEMLERİ
    • Tahakkuk İşlemi
    • Fatura İtiraz
    • Kaçak Kullanım Tahakkuku
  • SU KESİM İŞLEMLERİ
    • Suyun Kapatılması İşlemi
    • Borç Takibi ve Hukuki İşlemler
  • snooze SAYAÇ İŞLEMLERİ
    • Sayaç Değişim ve İstenen Belgeler
    • Kollektör ve Bağlantı Standardı
ÖDEME NOKTALARI
  • VEZNELER
  • ANLAŞMALI BANKALAR
  • HARİTADA GÖSTER
YARARLI LİNKLER
  • HATAY VALİLİĞİ
  • HATAY BŞB
  • DSİ
  • AFAD

Arama Yap...

ONLİNE İŞLEMLER

Arama Yap...

  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
      Misyon, Vizyon ve Değerlerimiz
      Kalite Politikamız
      Görev ve Yetkiler
      Faaliyet Raporları
      Başkan
      Genel Müdür
      Genel Kurul
      Kurumsal Yapı
      Şubeler
  • MEVZUAT
    • Abonelik Belgeleri
      Yönetmelikler
      Su Birim Fiyatları
      Abonelik Kapatma
  • PROJELER
    • Devam Eden Projeler
      Tamamlanan Projeler
  • İHALELER
    • Güncel İhaleler
      Sonuçlanan İhaleler
  • TESİSLER
    • Atıksu Arıtma Tesisleri
      Su Üretim Tesisleri
      Laboratuvar Tesisleri
  • İLETİŞİM
    • İletişim Bilgileri
      Talep ve Görüşler
  • E-HATSU
    • Yeni Abonelik Sözleşmesi
      Abone Bilgi Güncelleme
      Borç Sorgulama
      Online Ödeme
      Askıya Fatura Bırak
      Askıdan Fatura Ödeme
      e-Devlet İşlemleri

Kurumsal Misyon,Vizyon ve Değerlerimiz



MİSYONUMUZ:
Medeniyetler ve hoşgörü Kenti Hatay’da; Su ve Kanalizasyon İdaresi olarak insan ve doğa odaklı, adil, kesintisiz, hızlı ve kaliteli hizmet sunmak.

VİZYONUMUZ:
Medeniyetler ve hoşgörü kenti Hatay'da; yeşil dokulu çevre anlayışı ve insan odaklı hizmetle, kesintisiz içme suyu temini ile iletimini, atık su tahliyesini ve arıtımını uygun koşullarda sağlayan güvenilir kurum olmak.

DEĞERLERİMİZ:
HATSU, vatandaşlara kurumda istenen değerleri sağlamak ve bunun nasıl yaygınlaştırılabileceğine ilişkin bilgi ve görüşleri baz alarak kurumsal değerlerini belirlemiştir. Kurumda arzulanan kültürel kişisel motivasyon, kurumsal gelişim ve vatandaş ile doğaya yönelik hizmet değerlerini ele alarak analizler geliştirmiştir. “Sağlıklı yaşam ve Temiz Çevre” ilkesiyle bütünleşmeye, hizmetleri uygulamaya, geleceği inşa etmeye yönelik belirlenen kurumsal değerler şu şekildedir;

-Çevreye ve insana duyarlı
HATSU, insan hayatı için olmazsa olmaz olan temel hizmetleri yerine getirirken çevreye duyarlı ve insana saygılı bir yaklaşımla hareket ederek, çevre ve insan sağlığının korunması bağlamında görevlerini yerine getirerek ekosistemin geliştirilmesi ve çevre duyarlılığı konusunda tüm paydaşlarla ortak çalışmalar yapar, farkındalık yaratır ve bunu ilke edinir.

-Gelişime ve değişime açık
HATSU, hizmetlerinde ve yatırımlarında yeterli olgunluğa ulaşmak amacıyla, AR-GE çalışmaları ve elde edilen verilerde sürekli yeniliğe, gelişime ve değişime yelken açarak vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamanın en önemli ön koşullarından birisi olduğuna inanır ve bunu ilke edinir.

-Sürdürebilirlik
İnsanlığın hayatı doğal kaynaklara bağlıdır ve bu kaynaklar tükenebilmektedir. HATSU, gelecek kuşakların gereksinimlerini tehlikeye atmadan üretkenliğinin, devamlılığının sağlanması ve daimi olması için doğa ile insan arasındaki dengeyi kurmaya yönelik faaliyetlerini etkin olarak yürütür ve insanlığın geleceği açısından bunu ilke edinir.

-Vatandaş memnuniyeti
Amacımız; hizmetlerimizin odak noktasında vatandaşımızın olduğunu unutmadan faaliyetleri yüksek kalitede sunmaktır. Etkin, gerçekçi, bilimsel ve uygulanabilir çözümler sunarak, yükümlülüklerimizi yerine getirmeye çalışır, yapıcı tutumlar sergileyerek vatandaşımızın hizmetlerimizden memnuniyetinde sürekliliği sağlamayı hedefleriz. Bizleri yönlendiren, vatandaşlarımızın ihtiyaçlarıdır.

-Çalışkanlık
Doğru hedefler koyup, bu hedeflere ulaşmak için sonuç odaklı bir disiplin içinde hareket eder. ASKİ takımını oluşturan her birey, potansiyellerini en üst düzeyde kullanarak performanslarını bireysel ve kurumsal düzeylerde daha üst bir seviyeye taşımaya çalışır.

-Takım ruhu ile çalışmak
HATSU, takım çalışmasını benimser ve farklı fikirleri en iyiye ulaşma yolunda yapılan bir katkı olarak görür. Takım olarak başarma hissini güçlendirerek, tecrübelerini paylaşır ve yenilikleri hizmetlerine yansıtır. Tüm çalışanlarımız birbirleriyle ve paydaşlarıyla olan ilişkilerde takım ruhunu sergilemeyi ilke edinmiştir.

-Hizmetlerinde örneklik
HATSU, maksimum başarıyı yakalamak ve temel faaliyet alanlarında her zaman en iyi olmak için, çalışanların uzmanlığı ve fikirleri ışığında keşifler yaparak yeni yöntem, sistem ve teknolojik imkanlar geliştirici faaliyetlerde bulunur ve böylece alanında örnek olmayı hedefler.

-Dürüstlük ve güvenilirlik
HATSU,  faaliyetlerinde tüm paydaşlara karşı hizmetleri en iyi şekilde sunma, esneklik, söz verilen zamanlamalara uyma ve maliyetteki etkinliğimizle vatandaşın beklentilerine dürüst ve güvenilir bir yanıt verebilmeyi ilke edinir. Etik kurallara uygun davranmayı misyon edinen HATSU,  güvene dayalı ilişkiler geliştirmeyi ve kurumsal olarak verilen sözleri yerine getirmeyi amaç edinir.

-Çağdaşlık
HATSU, hizmetlerini yerine getirirken çağın doğa dostu teknolojilerinden ve imkânlarından faydalanır ve tüm çalışmalarında bu çağdaş yöntemleri kullanmayı hedefler ve bunu ilke edinir.

-Rekabetçilik
HATSU, faaliyetlerinde aynı sektörde bulunan kuruluşlar ile rekabet halinde hareket etmeyi, gelişim ve değişim açısından önemli görerek ilke edinmiştir.

-Şeffaflık ve hesap verilebilirlik
Açıklık ve şeffaflık vatandaşımıza, çalışanlarımıza ve paydaşlarımıza verdiğimiz değerin bir göstergesidir. İletişimde ve uygulamalarımızda açık davranmak, şeffaf, adil ve dürüst olmak temel değerlerimizdendir. İyi bir yönetimin şeffaflık, hesap verebilirlik gibi ilkelere sahip olması gerektiğine inanırız. HATSU, kurumsal bilgileri gizlilik ilkelerine ve yasalara uyarak, anlaşılır bir biçimde ve zamanında paylaşır; bu bilgileri ulaşılabilir kılar.

-Tarafsızlık ve eşitlik
HATSU, kurumsal olarak çalışanlarına, hizmet sunduğu kesimlere ve paydaşlarına karşı kişisel çıkarları gözetmeksizin, imkan eşitliğini esas alarak, istikrarlı ve tutarlı davranır; her durumu objektif bir biçimde değerlendirerek karar verir. HATSU, gerçekleştirdiği her tür işlem ve kararlarında taraflara dil, ırk, cinsiyet, siyasi düşünce, din ve mezhep gibi hiçbir ayrım gözetmeden eşit mesafede kalarak, ilgililerin haklarına ve yükümlülüklerine uygun düşen en adil işlemin yapılmasını gözetir.

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Misyonumuz, Vizyonumuz
  • Kalite Politikamız
  • Görev ve Yetkiler
  • Kurumsal Yapı
  • Faaliyet Raporları
  • Başkan
  • Genel Müdür
  • Genel Kurul
  • Şubeler

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Misyon, Vizyon ve Değerlerimiz
  • Kalite Politikamız
  • Görev ve Yetkiler
  • Faaliyet Raporları

Teşkilat Yapısı

  • Başkan
  • Genel Müdür
  • Yönetim Kurulu
  • Kurumsal Yapı
  • Şubeler

Müşteri Hizmetleri

  • Yeni Abonelik Sözleşmesi
  • Abone Bilgi Güncelleme
  • Abonelik Devir İşlemleri
  • Abonelik Sözleşmesi İptali
  • Talep ve Görüşler

İletişim Bilgileri

  • Akasya Mah. 89. Sok. No: 16 / 1 Antakya / HATAY
  • bilgi@hatsu.com.tr
  • (0326) 212 43 33 / 35

Copyright © 2021 HATSU Genel Müdürlüğü. Tüm Hakları Saklıdır.